Optymalizacja konwersji + growth hacking + $$$ = GrowRevenue.io

O ile takie pojęcia jak optymalizacja konwersji, growth hacking, marketing automation, programmatic advertising, neuromarketing czy inne marketing-technology-of-the-day zyskują na popularności w zależności od tego czym się akurat fascynuje branża technologiczna, to jednak cel tych wszystkich pojęć czy technologii jest jeden: mają one doprowadzić do wzrostu przychodów.

revenue growth Jak widać, „revenue growth” nie wychodzi z mody.

Jako że wszystkich tych tematów nie da się poruszyć na jednym blogu, kilka miesięcy temu stworzyłem GrowRevenue.io, gdzie codziennie wrzucam po jednym artykule, który w bezpośredni czy pośredni sposób może się przyczynić do wzrostu przychodów.

Może to być tekst dotyczący jednego z zagadnień wymienionych na początku, ale może to być na przykład coś z psychologii (zrozumienie zachowań i motywacji klientów), może być to przydatne narzędzie, ciekawe case study, wskazówki dotyczące efektywnego pisania itd.

Wszystko to, z czego się można czegoś nauczyć, zastosować i co w efekcie końcowym przyniesie zyski.

Jak najlepiej korzystać z GrowRevenue.io?

Najlepiej jest dodać swego maila i wtedy codziennie na maila będzie przychodzić link do artykułu, z krótkim opisem czego się można spodziewać. Na stronie są same linki, bez opisów, więc warto skorzystać z opcji mailowej, żeby szybko móc zdecydować czy artykuł z danego dnia jest wart uwagi.

PS. Jeśli chcesz widzieć więcej artykułów na jakiś konkretny temat czy z konkretnej branży, to daj znać. Jakiekolwiek inne uwagi – również. Dzięki!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *