Dzięki!

Subskrypcja potwierdzona.

Od teraz będziesz otrzymywać powiadomienie za każdym razem kiedy pojawi się nowy tekst.

Kilka tekstów od których możesz zacząć lekturę:

Analizy

Czy reklama internetowa działa? I dlaczego (przeważnie) nie?
Analiza branży komórkowej z punktu widzenia optymalizacji konwersji
RTV EURO AGD (euro.com.pl) – analiza i rekomendacje

„Przewodniki”

Skuteczny przewodnik po analityce internetowej
Optymalizacja konwersji: wyczerpujący przewodnik, proces, narzędzia, poradnik krok po kroku
Przewodnik po optymalizacji konwersji: Krok 0 – Zrozumienie gry, w którą się gra
Krok 1a: Zidentyfikowanie obiekcji (Zrozumienie rynku)
Krok 1b: Zrozumienie zachowania ludzi na stronie
Przewodnik po optymalizacji konwersji: Krok kolejny – Zrozumienie działania swojego biznesu

O mnie

W ciągu ostatnich kilku lat pracowałem m.in. z największymi firmami na świecie nad poprawą ich skuteczności działania.
Jeśli interesuje cię współpraca albo chcesz się dowiedzieć jak mógłbym ci pomóc, więcej znajdziesz tutaj.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *