O ile takie pojęcia jak optymalizacja konwersji, growth hacking, marketing automation, programmatic advertising, neuromarketing czy inne marketing-technology-of-the-day zyskują na popularności w zależności od tego czym się akurat fascynuje branża technologiczna, to jednak cel tych wszystkich pojęć czy technologii jest jeden: mają one doprowadzić do wzrostu przychodów.
[x_image type=”none” float=”none” src=”http://116.203.41.193/wp-content/uploads/2015/07/revenue-growth.png” alt=”revenue growth” title=”revenue growth” info=”none” info_place=”top” info_trigger=”hover”]
Jak widać, „revenue growth” nie wychodzi z mody.
Jako że wszystkich tych tematów nie da się poruszyć na jednym blogu, kilka miesięcy temu stworzyłem GrowRevenue.io, gdzie codziennie wrzucam po jednym artykule, który w bezpośredni czy pośredni sposób może się przyczynić do wzrostu przychodów.
Może to być tekst dotyczący jednego z zagadnień wymienionych na początku, ale może to być na przykład coś z psychologii (zrozumienie zachowań i motywacji klientów), może być to przydatne narzędzie, ciekawe case study, wskazówki dotyczące efektywnego pisania itd.
Wszystko to, z czego się można czegoś nauczyć, zastosować i co w efekcie końcowym przyniesie zyski.
Jak najlepiej korzystać z GrowRevenue.io?
Najlepiej jest dodać swego maila i wtedy codziennie na maila będzie przychodzić link do artykułu, z krótkim opisem czego się można spodziewać. Na stronie są same linki, bez opisów, więc warto skorzystać z opcji mailowej, żeby szybko móc zdecydować czy artykuł z danego dnia jest wart uwagi.
PS. Jeśli chcesz widzieć więcej artykułów na jakiś konkretny temat czy z konkretnej branży, to daj znać. Jakiekolwiek inne uwagi – również. Dzięki!