Dzięki!

Subskrypcja potwierdzona. Od teraz będziesz otrzymywać powiadomienie za każdym razem kiedy pojawi się nowy tekst. Kilka tekstów od których możesz zacząć lekturę: Analizy Czy reklama internetowa działa? I dlaczego (przeważnie) nie? Analiza branży komórkowej z punktu widzenia optymalizacji konwersji RTV EURO AGD (euro.com.pl) – analiza i rekomendacje „Przewodniki” Skuteczny przewodnik po analityce internetowej Optymalizacja konwersji: […]

Subskrypcja potwierdzona.

Od teraz będziesz otrzymywać powiadomienie za każdym razem kiedy pojawi się nowy tekst.

Kilka tekstów od których możesz zacząć lekturę:

Analizy

Czy reklama internetowa działa? I dlaczego (przeważnie) nie?
Analiza branży komórkowej z punktu widzenia optymalizacji konwersji
RTV EURO AGD (euro.com.pl) – analiza i rekomendacje

„Przewodniki”

Skuteczny przewodnik po analityce internetowej
Optymalizacja konwersji: wyczerpujący przewodnik, proces, narzędzia, poradnik krok po kroku
Przewodnik po optymalizacji konwersji: Krok 0 – Zrozumienie gry, w którą się gra
Krok 1a: Zidentyfikowanie obiekcji (Zrozumienie rynku)
Krok 1b: Zrozumienie zachowania ludzi na stronie
Przewodnik po optymalizacji konwersji: Krok kolejny – Zrozumienie działania swojego biznesu

O mnie

W ciągu ostatnich kilku lat pracowałem m.in. z największymi firmami na świecie nad poprawą ich skuteczności działania.
Jeśli interesuje cię współpraca albo chcesz się dowiedzieć jak mógłbym ci pomóc, więcej znajdziesz tutaj.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *